5 + 1 Tips για καλύτερο ύπνο

«Τόσο ο ύπνος όσο και η αγρύπνια, αν ξεπερνούν το μέτρο σημαίνουν ασθένεια.» – Ιπποκράτης

O πατέρας της ιατρικής είχε μιλήσει για τη σημασία του ύπνου ήδη από την αρχαιότητα. 

Αδιαμφισβήτητα, ο ύπνος διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στην προαγωγή της σωματικής και ψυχικής μας υγείας, αλλά δυστυχώς, ιδιαίτερα τη σύγχρονη εποχή, πολλά άτομα αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα λόγω της κακής ποιότητας του ύπνου τους. 

Οι γρήγοροι ρυθμοί της ζωής, σε συνδυασμό με την ολοένα χρήση της τεχνολογίας στο δωμάτιο (κινητά, τηλεόραση) έχουν συμβάλλει σε μεγάλο βαθμό στα προβλήματα και στην κακή ποιότητα του ύπνου μας.

Ο ποιοτικός ύπνος είναι απαραίτητος για τη συνολική ευεξία, καθώς συμβάλλει στη σωματική υγεία, τη γνωστική λειτουργία, τη συναισθηματική ρύθμιση και την παραγωγικότητα. 

Παράγοντες όπως το άγχος, οι κακές συνήθειες ύπνου και οι περιβαλλοντικές επιδράσεις μπορούν να διαταράξουν τα πρότυπα ύπνου και να οδηγήσουν σε διαταραχές του ύπνου. Για τον λόγο αυτό, θα πρέπει να υιοθετήσουμε αποτελεσματικές στρατηγικές προκειμένου να διαμορφώσουμε τις συνθήκες που θα μας επιτρέψουν να έχουμε μια καλή ποιότητα ύπνου και κατ’ επέκταση να θωρακίσουμε τη σωματική μας υγεία και ευεξία.

Διαβάστε παρακάτω μερικές χρήσιμες συμβουλές για να μπορέσετε να δημιουργήσετε μια ρουτίνα για τον ύπνο και την ξεκούρασή σας.

1. Διατηρήστε ένα σταθερό πρόγραμμα ύπνου

Η συνέπεια είναι το κλειδί όταν πρόκειται για την καθιέρωση υγιών προτύπων ύπνου. Το να πηγαίνετε για ύπνο και να ξυπνάτε την ίδια ώρα κάθε μέρα, ακόμη και τα Σαββατοκύριακα, βοηθά στη ρύθμιση του εσωτερικού ρολογιού του σώματος και συμβάλλει σε καλύτερη ποιότητα ύπνου. Τα ακανόνιστα ωράρια ύπνου μπορεί να διαταράξουν τον κιρκάδιο ρυθμό του οργανισμού σας, κάνοντας δυσκολότερο το να αποκοιμηθείτε και να ξυπνήσετε ξεκούραστοι.

2. Δημιουργήστε ένα χαλαρωτικό περιβάλλον ύπνου

Βελτιστοποιήστε το περιβάλλον του ύπνου σας ώστε να παραπέμπει σε χαλάρωση και την ελαχιστοποίηση των διαταραχών. Διατηρήστε το υπνοδωμάτιό σας δροσερό, σκοτεινό και ήσυχο και επενδύστε σε ένα άνετο στρώμα και μαξιλάρια που υποστηρίζουν τη σωστή ευθυγράμμιση του σώματός σας. Απομακρύνετε τις ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τηλεοράσεις, υπολογιστές και smartphones, από την κρεβατοκάμαρα για να μειώσετε την έκθεση στην μπλε ακτινοβολία και να ελαχιστοποιήσετε τους περισπασμούς πριν από τον ύπνο.

3. Εξασκηθείτε σε τεχνικές χαλάρωσης πριν από τον ύπνο

Ασχοληθείτε με τεχνικές χαλάρωσης για να προετοιμάσετε το σώμα και το μυαλό σας για τον ύπνο. Δραστηριότητες όπως οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής, η προοδευτική μυϊκή χαλάρωση, ο διαλογισμός και οι ήπιες διατάσεις μπορούν να βοηθήσουν στην ανακούφιση από το άγχος και να προωθήσουν συναισθήματα ηρεμίας και χαλάρωσης πριν αποκοιμηθείτε. Ενσωματώστε αυτές τις πρακτικές στη ρουτίνα του ύπνου σας για να σηματοδοτήσετε στο σώμα σας ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσει και να προετοιμαστεί για ύπνο.

5. Καθιερώστε μια ρουτίνα πριν από τον ύπνο

Αναπτύξτε μια χαλαρωτική ρουτίνα πριν από τον ύπνο για να δώσετε σήμα στο σώμα σας ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσει και να προετοιμαστεί για τον ύπνο. Ασχοληθείτε με ηρεμιστικές δραστηριότητες όπως η ανάγνωση ενός βιβλίου, ένα ζεστό μπάνιο ή η ακρόαση χαλαρωτικής μουσικής για να βοηθήσετε τη μετάβαση από την εγρήγορση στον ύπνο. Η συνέπεια είναι το κλειδί, γι’ αυτό επιδιώξτε να ακολουθείτε την ίδια ρουτίνα πριν από τον ύπνο κάθε βράδυ για να καθιερώσετε έναν υγιή κύκλο ύπνου-αφύπνισης.

vitastrips

+1. Δοκιμάστε το Vitastrips Sleep και δείτε τον ύπνο… με άλλο μάτι!

Αν ακόμα αντιμετωπίζετε πρόβλημα με την ποιότητα του ύπνου σας, η Vitastrips σας έχει τη λύση: Το προϊόν VITASTRIPS SLEEP είναι ένα συμπλήρωμα διατροφής που περιέχει βιταμίνη Β6, μελατονίνη και βαλεριάνα. Σχεδιάστηκε για να βοηθήσει στην καταπολέμηση της αϋπνίας και την αποκατάσταση του κύκλου εγρήγορσης-ύπνου, χωρίς να είναι εθιστικό.

Το VITASTRIPS SLEEP μπορεί να χρησιμοποιηθεί από όσους αντιμετωπίζουν:

ήπια έως μέτρια αϋπνία, συχνούς ταξιδιώτες, επαγγελματίες νυχτερινής βάρδιας, άτομα με διαταραγμένο ύπνο, άτομα με σύντομους χρόνους ύπνου και άτομα που δυσκολεύονται να κοιμηθούν γρήγορα.

Βρείτε το εδώ

Ένας καλός ύπνος μόνο οφέλη μπορεί να έχει για τον οργανισμό μας, γι αυτό και είναι απαραίτητο να προσφέρουμε στο σώμα αλλά και στο πνεύμα μας όλα όσα χρειάζεται για μια καλή υγεία και ολική ευεξία.

Μπορείτε τα καινοτόμα συμπληρώματα διατροφής VITASTRIPS ADVANCED HEALTH CARE και VITASTRIPS πατώντας εδώ.

Μπορείτε να βρείτε τα συμπληρώματα διατροφής VITASTRIPS στη λίστα συνεργαζόμενων φαρμακείων πατώντας εδώ

Ακολουθήστε μας στα Social Media για περισσότερα tips σχετικά με την υγεία:

Instagram

Facebook

LinkedIn

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *