Η σημασία της άσκησης για την υγεία του οργανισμού

Σίγουρα όλοι έχουμε ακούσει τον ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει η άσκηση για την υγεία του οργανισμού μας. Πράγματι, υπάρχουν αναρίθμητες μελέτες και έρευνες οι οποίες υποστηρίζουν ότι η τακτική σωματική δραστηριότητα και η άσκηση διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στη διατήρηση της συνολικής υγείας και ευεξίας μας, τόσο σε σωματικό όσο και σε ψυχικό επίπεδο.

Ας δούμε τα οφέλη της παρακάτω!

Η τακτική άσκηση βελτιώνει τη φυσική κατάσταση αυξάνοντας την καρδιαγγειακή μας αντοχή, τη μυϊκή μας δύναμη, αλλά και την ευλυγισία και την ισορροπία. Πολυάριθμες μελέτες υποστηρίζουν τη σημασία της άσκησης για την καλή φυσική μας κατάσταση, συμπεριλαμβανομένης μιας ανάλυσης που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Sports Medicine το 2018, η οποία διαπίστωσε ότι οι παρεμβάσεις άσκησης βελτίωσαν σημαντικά την καρδιοαναπνευστική ικανότητα σε διάφορους πληθυσμούς ανεξαρτήτως ηλικίας και σωματικής κατάστασης.

Η άσκηση είναι απαραίτητη για τη διαχείριση του βάρους και την πρόληψη της παχυσαρκίας. Tόσο η αερόβια άσκηση όσο και η προπόνηση με αντιστάσεις μπορούν να μειώσουν αποτελεσματικά το σωματικό λίπος και να διατηρήσουν την άλιπη σωματική μάζα σε φυσιολογικά επίπεδα. Φυσικά και η σωστή διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο σε αυτό, αλλά η σωματική δραστηριότητα όταν γίνεται τακτικά μπορεί να αποτελέσει σπουδαίο σύμμαχο στην απώλεια κιλών.

Πόσες φορές σας έχει τύχει μετά από μια προπόνηση να νιώθετε ανανεωμένοι και γεμάτοι ενέργεια και καλή διάθεση; Δεν είναι τυχαίο! Η άσκηση έχει εξαιρετικά αποτελέσματα στην ψυχική μας υγεία, όχι μόνο ανεβάζοντάς μας τη διάθεση, αλλά συμβάλλοντας επίσης στον περιορισμό των συμπτωμάτων της κατάθλιψης, του άγχους και του στρες. Σύμφωνα με μια συστηματική ανασκόπηση και μετα-ανάλυση που δημοσιεύθηκε στο JAMA Psychiatry, η άσκηση με αντιστάσεις, η αερόβια άσκηση και ο συνδυασμός και των δύο σχετίζονταν με σημαντική μείωση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων.

Η σωματική δραστηριότητα συνδέεται με τη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας και τη μείωση του κινδύνου γνωστικής έκπτωσης και άνοιας σε ηλικιωμένους ενήλικες. Έρευνες έχουν δείξει ότι η τακτική άσκηση μπορεί να βελτιώσει τη μνήμη, την προσοχή, την επεξεργασία πληροφοριών και άλλες γνωστικές λειτουργίες που αφορούν την υγεία μας. Παράλληλα, έχει διαπιστωθεί ότι η σωματική δραστηριότητα μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για αναπτυξιακές διαταραχές όπως η νόσος του Alzheimer και η άνοια σε ηλικιωμένους. 

simasia askisis

Η τακτική άσκηση συμβάλλει στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών, όπως οι καρδιαγγειακές παθήσεις, ο διαβήτης τύπου 2 και ορισμένοι τύποι καρκίνου. Επιπλέον, η άσκηση που περιλαμβάνει βάρη ή αντίσταση ενισχύει τα οστά και μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο κατάρρευσης ή καταστροφής των οστών που σχετίζεται με την οστεοπόρωση.

Η μέτριας έντασης άσκηση μπορεί να ενισχύσει τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος και να μειώσει τον κίνδυνο λοιμώξεων. Αυτό συμβαίνει επειδή η άσκηση μπορεί να επηρεάσει θετικά την κυκλοφορία των λευκών αιμοσφαιρίων στο σώμα και την παραγωγή κυττάρων κατά των μικροβίων.

Η τακτική σωματική δραστηριότητα βελτιώνει τη συνολική ποιότητα ζωής και προάγει την αίσθηση ευεξίας του ατόμου. Από τη βελτίωση της φυσικής μας κατάστασης έως και τη συμβολή της στην καταπολέμηση ή και θεραπεία διαφόρων ασθενειών, η γυμναστική αποτελεί έναν εξαιρετικό σύμμαχο για μια καλύτερη ποιότητα ζωής και μεγαλύτερα επίπεδα ευτυχίας και ικανοποίησης.

Εσείς, ακόμα το σκέφτεστε; Μήπως να ξεκινήσετε;

Μπορείτε να βρείτε τα καινοτόμα συμπληρώματα διατροφής VITASTRIPS ADVANCED HEALTH CARE και VITASTRIPS πατώντας εδώ.

Μπορείτε να βρείτε τα συμπληρώματα διατροφής VITASTRIPS στη λίστα συνεργαζόμενων φαρμακείων πατώντας εδώ

Ακολουθήστε μας στα Social Media για περισσότερα tips σχετικά με την υγεία:

Ένα Σχόλιο

  1. Pingback:Άθληση & Βιταμίνες: Απαραίτητες βιταμίνες για έναν αθλητή...

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *